Proiectul “Managementul informatizat al sistemului de transport in comun” a vizat îmbunătăţirea condiţiilor de transport în comun, a siguranţei şi confortului cetăţenilor şi a fluxului rutier în Municipiul Brasov prin implementarea unui sistem de management informatizat al flotei de vehicule de transport în comun. Pe lângă asigurarea fluidizării traficului, au fost luate în considerare monitorizarea şi gestionarea centralizată a acestuia pentru ca operatorii de trafic şi de transport în comun să poată lua decizii în timp util şi să asigure prioritizarea vehiculelor publice.
Din punct de vedere funcţional, sistemul integrat se compune dini:
-Sistemul automat de taxare
-Sistemul de management al vehiculelor
-Sistemul de informare a călătorilor
-Sistemul de supraveghere video
-Sistemul de management al resurselor companiei
-Sistemul de raportare
Sistemul automat de taxare utilizează ca suport fizic al titlurilor de transport cardul contactless (RF-ID) si biletul de hârtie termică. Validarea titlurilor de transport se realizează la bordul vehiculelor, cu validatoare duale. Controlul titlurilor de transport se realizează in interiorul vehiculelor, vizual (în cazul biletelor) şi cu aparatură portabilă (în cazul cardurilor RF-ID).