In ultima vreme, stirile si comentariile privind ridicarea masinilor parcate neregulamentar au reaparut. Constatand de asemenea, ca petitiile on-line pe acest subiect au adunat mii de semnatari, va propun un proiect de hotarare a CGMB care cred ca ar putea rezolva problema.
Cum in instanta nu poate ajunge fiecare “pagubit” si nici alte autoritati publice nu s-au obosit sa se implice iar actiunile de protest pe acest subiect nu au avut finalitate, cred ca doar CGMB poate solutiona problema prin stabilirea unui cadru unitar la nivel de Capitala si prin plafonarea tarifelor de ridicare, transport si depozitare.
Sursa de inspiratie pentru acest proiect a constituit-o o hotarare a unui consiliu local.
Sa vedem daca vreun consilier local se incumeta sa promoveze proiectul.
CONSILIUL GENERAL AL MUNICIPIUL BUCUREŞTI
Constatand inexistenta, in cadrul Strategiei de parcare in municipiul Bucuresti, aprobata prin HCGMB 124/2008 a unui Regulament la nivelul Municipiului Bucuresti privind blocarea/ridicarea, transportul, depozitarea şi eliberarea autovehiculelor sau vehiculelor oprite neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice din Municipiul Bucuresti precum şi pe spaţiul public şi privat al Municipiului Bucuresti
Constatand o aplicare diferentiata intre sectoare a normelor privind blocarea/ridicarea, transportul, depozitarea şi eliberarea autovehiculelor sau vehiculelor oprite neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice
Constatand ca masura privind blocarea/ridicarea, transportul, depozitarea şi eliberarea autovehiculelor sau vehiculelor oprite neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice trebuie sa actioneze in interes general, pentru asigurarea ordinii si respectarii legislatiei, si nu ca o activitate generatoare de profit.
HOTĂRÂRE
privind completarea cu Anexa nr.6 a Strategiei de parcare pe teritoriul
Municipiului Bucureşti, aprobată prin Hotărârea CGMB nr.124/2008
Având În vedere expunerea de motive a consilierilor generali şi raportul de specialitate al Direcţiei Generale Infrastructură şi Servicii Publice - Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei;
Văzând raportul Comisiei transporturi şi infrastructură urbană şi avizul Comisiei juridice şi de disciplină din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucureşti;
În baza art.33 din O.G. nr.43/1997 privind regimul drumurilor, republicată cu
modificări le şi completările ulterioare;
Ţinând seama de prevederile Ordonanţei Guvernului nr.2/2001 privind regimul
juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
Ţinand seama de prevederile art. 72 alin. 7 şi art. 97 alin 1. lit. „d” din O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice;
Cu respectarea prevederilor Legii nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată;
In temeiul art. 36 alin. (2) lit. b), art.36 alin. (4) lit. e) şi ale art. 45 alin. (2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
In temeiul prevederilor art. 45 alin. 1 şi art. 81 alin. 4 din Legea nr. 215/2001 privind
Consiliul General al Municipiului Bucuresti
HOTĂRĂŞTE:
Art. I. Se completeaza cu Anexa nr.6 Strategia de parcare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, aprobată prin Hotărârea CGMB nr.124/2008
Art.Il. Celelalte prevederi ale Strategiei de parcare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, aprobată prin Hotărâre a CGMB nr.124/2008 rămân neschimbate.
Art.III. Direcţiile din cadrul aparatului de specialitate al Primarului General şi Primăriile sectoarelor 1-6 vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Această hotărâre a fost adoptată în şedinţa a Consiliului General al Municipiului Bucureşti din data de …………………
Anexa nr.6 a Strategiei de parcare pe teritoriul
Municipiului Bucureşti,
……………………………………………………..
Art.12. Cuantumul maximal al tarifelor aferente operatiunilor de ridicare, transport si
depozitare a autovehiculelor sau vehiculelor sunt urmatoarele si urmeaza sa fie actualizate anual in functie de rata inflatiei:
a) Tariful de blocare/deblocare pentru autovehicul/vehicul
- cu masa sub 2500 Kg = 50 RON
- cu masa peste 2500 Kg = 70 RON
b) Tariful de ridicare pentru autovehicul/vehicul
- cu masa sub 2500 Kg = 50 RON
- cu masa intre 2501 si 3999 Kg = 70 RON
- cu masa peste 4000 Kg = 100 RON
c) Tariful de transport pentru autovehicul/vehicul
- cu masa sub 2500 Kg = 50 RON
- cu masa intre 2501 si 3999 Kg = 70 RON
- cu masa peste 4000 Kg = 100 RON
d) Tariful de depozitare pentru autovehicul/vehicul /24 h
- cu masa sub 2500 Kg = 50 RON
- cu masa intre 2501 si 3999 Kg = 70 RON
- cu masa peste 4000 Kg = 100 RON
e) Tariful de depozitare pentru rulota-remorca/24 h
- cu masa sub 2500 Kg = 50 RON
- cu masa intre 2501 si 3999 Kg = 70 RON
- cu masa peste 4000 Kg = 100 RON
Tariful de depozitare se calculeaza pe intervale de 24 de ore, incepand cu momentul
depozitarii, nefractionat.
…………………………………………………………………
March 17th, 2011 at 9:08 am
Proiectul e bunut..se poate si mai bine
Intreaba-l pe circarul de Scarlat daca se incumeta sa-l promoveze
Trebuie reglementata unitar la nivelul Capitalei aceasta activitate de ridicare..cu un regulament comun pt.toate firmele..in limitele legii
Atentie la Legea 155/2010 a politiei locale..acum au dreptul de a dispune ei ridicarea
April 22nd, 2011 at 11:00 pm
@FC
Horia s-a incumetat, l-a promovat si depus … asteptam adoptarea